FAQ aangaande COVID-19

Lieve klant,

We kunnen er niet meer omheen: het coronavirus neemt ook in Nederland toe. Hoewel het allemaal nog heel onwerkelijk voelt, doen we er alles om de gezondheid en veiligheid van onze werknemers en klanten te waarborgen.

We zijn momenteel aan het kijken wat we kunnen doen om de zaken door te laten lopen en doen er alles aan om jullie op de hoogte houden.Onze website www.studio-henk.nl is 24/7 open en onze collega’s staan klaar om al jullie vragen te beantwoorden. Neem gerust contact met ons op via emailtelefoon of WhatsApp, of raadpleeg de FAQ hieronder voor actuele informatie.

Blijft jullie showroom in Amsterdam geopend?

Ja, voor nu blijft onze showroom 7 dagen per week geopend. We hebben maatregelen getroffen om de gezondheid en veiligheid van zowel onze collega’s als jullie te waarborgen. We hebben onze collega’s gevraagd om niet naar de showroom te komen als ze zich niet goed voelen. We willen jullie hetzelfde vragen. Daarnaast willen we jullie vragen om niet met het hele gezin te komen. Zo kunnen we de gezondheid en veiligheid van iedereen in de showroom waarborgen. Je kunt ook een afspraak maken voor een 'private shopping'. Daarnaast kun je een afspraak maken voor een gratis online interieuradvies.

Welke maatregelen hebben jullie getroffen om het risico op verspreiding van COVID-19 te verkleinen?

We maken onze showroom regelmatig schoon; we houden onze afstand en we schudden geen handen. We hebben onze showroommedewerkers gevraagd om alleen naar de showroom te komen als ze zich helemaal fit voelen. We vragen jullie om hetzelfde te doen. In de tussentijd houden we de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauw in de gaten en volgen we de richtlijnen en het advies van het RIVM en de GGD op.

Kan ik nog steeds online bestellen?

Ja, je kunt nog steeds online bestellen. Onze collega’s werken hard om alle online orders te verwerken. In de tussentijd zorgen onze bezorgers ervoor dat al jouw meubels op tijd worden geleverd.

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst. Wordt deze nog geleverd?

Als je onlangs een bestelling hebt geplaatst, zullen we deze gewoon leveren. Onze bezorgservice JP Haarlem doet er alles aan om onze meubels veilig bij jullie te bezorgen. Momenteel verwachten we 1-2 weken vertraging. Houd deze pagina in de gaten voor actuele informatie.

Welke maatregelen heeft jullie bezorgservice getroffen om het risico op verspreiding van COVID-19 te verkleinen?

Onze bezorgservice JP Haarlem rijdt met vaste teams om het risico op verspreiding van het virus te verkleinen. Ze bezorgen alle meubels met z’n tweeën en vermijden zoveel mogelijk contact met de klant. We willen je verzoeken om minimaal 1,5 meter afstand te houden. Om fysiek contact zoveel mogelijk te voorkomen, zullen onze bezorgers een handtekening zetten voor levering en kunnen ze geen contante betalingen aannemen.

Als je je bezorgdatum wil wijzigen of andere vragen voor JP Haarlem hebt, kun je mailen naar planning@jphaarlem.nl.

Wordt mijn tafel nog in elkaar gezet?

Ja, JP Haarlem zet nog steeds alle tafels in elkaar.

Kan ik mijn leverdatum wijzigen?

Ja, je kunt een mail sturen naar planning@jphaarlem.nl om een nieuwe afspraak te maken.

Is jullie klantenservice nog bereikbaar?

Ja, je kunt onze klantenservice dagelijks bereiken via emailtelefoon of WhatsApp.